I. Informacje o Przedsiębiorcy

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Roomli, dostępnego pod adresem www.Roomli.pl, prowadzonego przez Roberta Gazdę, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą IN Consulting, z siedzibą w Ostrowinie (56-400), ul. Ostrowina 62E, NIP: 7122353482,REGON: 021718089 e-mail: sklep@roomli.pl.
  2. Oferta sklepu obejmuje fabrycznie nowe meble.

II. Definicje

  1. Sprzedawca – Robert Gazda prowadzący działalność gospodarczą pod firmą IN Consulting.
  2. Sklep – sklep internetowy Roomli dostępny pod adresem www.Roomli.pl.
  3. Towar – produkty dostępne w ofercie sklepu.
  4. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, dokonująca zakupu w sklepie.
  5. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w myśl art. 221odeksu cywilnego,
  6. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towaru.
  7. Transakcja – umowa sprzedaży zawarta między Kupującym a Sprzedawcą.

III. Postanowienia Ogólne

  1. Treści zamieszczone w sklepie, takie jak opisy produktów czy cenniki, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów  art. 66 i 661  Kodeksu cywilnego, lecz cennikiem oraz zaproszeniem do zawarcia umowy.
  2. Sprzedaż i dostawa Towarów poprzez Sklep obejmuje wyłącznie teren Rzeczypospolitej Polskiej. 
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w ofercie, cenach oraz zasadach promocji. Zmiany nie wpływają na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.
  4. Umowy sprzedaży są zawierane w języku polskim, a sprzedaż i dostawy realizowane są na terenie Polski.
  5. Towary prezentowane na fotografiach w Sklepie są przykładem Towaru i są przedstawione w sposób najbliższy ich faktycznemu wyglądowi. Zdjęcia oddają możliwie najdokładniej kolory i wygląd Towarów. Ze względu na indywidualne ustawienia lub parametry monitora użytkownika mogą zaistnieć niewielkie różnice między zdjęciem a faktycznym kolorem Towaru.
  6. Sprzedawca zastrzega, że wszystkie wymiary mebli tapicerowanych wskazane na stronie Sklepu Internetowego, są podane w centymetrach, z tolerancją do +/- 5cm, w zależności od wyboru rodzaju obicia przez Kupującego
  7. Do prawidłowego korzystania z Konta, a także złożenia zamówienia wymagane jest włączenie obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej. Pliki cookies służą bowiem do utrzymania sesji Kupującego po zalogowaniu się do Konta oraz do utrzymania procesu składania zamówienia. Szczegółowe informacje o plikach cookies zawarte są w polityce prywatności
  8. Regulamin niniejszy nie ogranicza praw przyznanych Konsumentom przez obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej ustawodawstwo.
  9. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu.

IV. Rejestracja i Konto

  1. Zakup w sklepie Roomli może odbyć się bez rejestracji konta lub po jego założeniu.
  2. Rejestracja konta jest możliwa poprzez wypełnienie formularza na stronie sklepu. Zabrania się podawania danych nieprawdziwych lub o charakterze bezprawnym.
  3. Kupujący odpowiada za bezpieczeństwo danych logowania i nieudostępnianie ich osobom trzecim.

V. Składanie Zamówień

  1. Kupujący może składać zamówienia przez stronę www.Roomli.pl, 24 godziny na dobę.
  2. Proces zamówienia obejmuje wybór i konfigurację Towaru poprzez określenie jego rodzaju, modelu, kolorystykę, rozmiar, ilość, za cenę wskazaną na stronie internetowej sklepu. Wybór następuje poprzez okna dialogowe na stronie Sklepu, zgodnie z ich funkcjonalnością w tym poprzez kliknięcie ikonki „dodaj do koszyka”., określenie sposobu dostawy i płatności oraz zatwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Potwierdzam zakup”.
  3. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzyma e-mail z potwierdzeniem. Z chwilą otrzymania potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.
  4. Koniecznym warunkiem realizacji umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu jest podanie prawidłowego podmiotu zamawiającego, adresu do dostarczenia Towaru, numeru telefonu oraz adresu e-mail. W przypadku wadliwych danych, Sklep zastrzega sobie prawo do kontaktu z Kupującym.

VI. Ceny i Płatności

  1. Wszystkie ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia wraz z kosztami dostawy, przedstawiana jest w Koszyku po dokonaniu przez Kupującego wyboru formy płatności.
  3. Wprowadzone zmiany cen Towarów w Sklepie, nie będą wpływać na złożone już przez Kupującego i zaakceptowane przez Sprzedawcę Zamówienie.
  4. Promocje w Sklepie Roomli nie podlegają łączeniu o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  5. Cenniki Towarów na stronie Sklepu mają charakter zmienny. Wiążąca dla Kupującego oraz Sprzedawcę jest cena Towaru zgodna z cennikiem z chwili złożenia przez Kupującego Zamówienia.
  6. Do zamówień powyżej 5000zł (pięć tysięcy złotych) wymagana jest wpłata zaliczki w kwocie ustalonej ze sprzedawcą.
  7. Maksymalna wartość Towarów objętych jednym Zamówieniem płatnym za pobraniem nie może wynosić więcej niż 5000 złotych (pięć tysięcy złotych).
  8. Płatności należy dokonać w terminie 7 dni od złożenia zamówienia.
    Dokonując zakupu Towaru w Sklepie, Kupujący ma prawo wyboru formy płatności spośród dostępnych opcji:
    Przelew zwykły: wybór tej formy płatności pozwala na realizację zapłaty w dowolnym terminie, nie przekraczającym 7 dni od daty złożenia zamówienia. Realizacja zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmowym sklepu.
    Dane do przelewu zwykłego: Robert Gazda Ostrowina 62e 56-400 Ostrowina
    Nr rachunku bankowego: 71 1090 2415 0000 0001 6032 4767
    Płatność przy odbiorze: opłata za Towar dokonywana jest przy odbiorze przesyłki – płatność w formie gotówki przekazywana jest za pokwitowaniem kurierowi.
    Szybka płatność on-line obejmująca:
    płatność poprzez kartę płatniczą
    – VISA, MasterCard,
    szybkie przelewy większości polskich banków (Kupujący ma możliwość wybrania banku, w którym ma swoje konto).
    płatność Blik
  9. Zamówienie będzie wadliwie złożone i umowa sprzedaży nie dochodzi do skutku, w każdym przypadku gdy:
    Kupujący wybrał płatność należności przez system szybkiego przelewu on-line, a transakcja nie została autoryzowana (zaakceptowana);
    Kupujący wybrał płatność przelewem, a  należność nie wpłynęła na konto Sprzedawcy w terminie 7 dni od dnia złożenia przez Kupującego Zamówienia;
    Kupujący wybrał płatność przy odbiorze i nie uiścił należności kurierowi przy odbiorze;
    Kupujący podał nieprawdziwe dane teleadresowe uniemożliwiające prawidłową realizację świadczeń.
  10. Kupujący wyraża zgodę na stosowanie przez Sprzedawcę w rozliczeniach faktur elektronicznych w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.

VII. Czas realizacji i dostawa

  1. Orientacyjny czas realizacji zamówienia jest podany na karcie każdego produktu i jest liczony od momentu zaksięgowania należności na koncie Sprzedawcy, a w przypadku wybrania jako formy płatności opłaty za pobraniem, od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę
  2. Termin realizacji może ulec wydłużeniu o 30 dni roboczych, w zależności od czasu koniecznego do realizacji zamówienia przez producentów, o czym Kupujący zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej. 
  3. Jeżeli produkcja i dostarczenie zamówionych przez Kupującego towarów wymaga więcej czasu niż  wskazany w karcie produktu okres oraz 30 dni roboczych, Kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie oraz o planowanym terminie dostawy, za pomocą poczty elektronicznej na wskazany przez Kupującego adres e-mail
  4. Łączny czas realizacji wynosi maksymalnie 70 dni roboczych. Przekroczenie tego terminu daje Klientowi prawo do upustu, którego wysokość jest zawsze indywidualnie ustalana.
  5. Kurier dostarcza zamówione Towary pod wskazany przez Kupującego w formularzu adres. 
  6. Jeśli Kupujący wybrał jako formę płatności przelew na konto, Towar zastaje wysłany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty Kupującego na koncie Sprzedawcy. 
  7. W przypadku wyboru przez Kupującego formy płatności z systemu szybkiego przelewu on-line  wysyłka Towaru nastąpi po dokonaniu płatności z potwierdzonym statusem operacji prawidłowo wykonanej.
  8. Dostawa towaru nie obejmuje wniesienia towaru do mieszkania, należy więc zapewnić odpowiednią ilość osób do wniesienia towaru do miejsca przeznaczenia. 
  9. Sklep nie ma usługi obejmującej dostawę na określony dzień i godzinę dostaw. 
  10. W przypadku nie odebrania mebla po wcześniejszym potwierdzeniu odbioru, kolejna dostawa zostanie obciążona kosztami o których poinformuje Sprzedawca
  11. Towary dostarczane są na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich. Koszty dostawy są zawarte w cenie Towaru, chyba że ustalono inaczej.
  12. Dostawa nie obejmuje wniesienia mebli do lokalu Kupującego.

VIII. Reklamacje i Gwarancje

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar wolny od wad. Jeżeli towar sprzedany za pośrednictwem Sklepu ma wady, Kupujący ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towaru przez Kupującego.
  2. Produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją jakości. Kupujący ma prawo do naprawy lub wymiany Towaru w ramach gwarancji. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym towarze.
  3. Reklamacje można zgłaszać mailowo na adres: sklep@roomli.pl lub listownie na adres siedziby Sprzedawcy.
  4. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest wykazanie przez Kupującego faktu zawarcia Transakcji. Reklamacja powinna zawierać: dane Kupującego (imię, nazwisko, adres umożliwiający kontakt z Kupującym), wskazanie reklamowanego Towaru i datę jego odbioru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżeli dane podane w reklamacji są niewystarczające lub wymagają uzupełnienia Sprzedawca, przed rozpoznaniem reklamacji, zwróci się do Kupującego o uzupełnienie reklamacji we wskazanym zakresie. Załączenie do reklamacji kopii paragonu lub faktury ułatwi jej rozpoznanie.
  5. Termin rozpoznania reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana pocztą na adres podany przez Kupującego, a w przypadku podania adresu e-mail jako adresu do korespondencji, za pośrednictwem poczty e-mail. 
  6. W przypadku gdy Sprzedawca uznał reklamację Kupującego, a towar ma zostać naprawiony lub wymieniony na nowy, towar należy w miarę możliwości zapakować wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, który Kupujący otrzymał przy zakupie. Po spakowaniu towaru należy powiadomić Sprzedawcę, aby mógł zamówić kuriera w celu odebrania towaru od Kupującego.
  7. Roszczenie Kupującego o usunięcie wady lub wymianę rzeczy przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu.
  8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Kupującego przy składaniu zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru towaru. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką towaru ponosi Kupujący.
  9. Wykonywanie uprawnień z tytułu rękojmi uzasadniające obciążenie Sprzedawcę kosztami dostarczenia Towaru ma miejsce jedynie w przypadku, gdy reklamacja Kupującego jest uzasadniona. W sytuacji gdy reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, kosztami dostarczenia Towaru obciążony zostanie Kupujący. 
  10. Sprzedawca informuje, że Kupujący będący Konsumentem ma prawo zwrócić się do miejskiego (powiatowego) rzecznika praw konsumentów o pomoc w załatwieniu reklamacji Kupującego.
  11. Podczas odbioru towaru prosimy o sprawdzenie czy przesyłka lub jej opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Ułatwi to w znaczny sposób późniejsze dochodzenie roszczeń przez Sprzedawcę od firmy kurierskiej.

IX. Odstąpienie od Umowy

Każdy z Towarów prezentowanych na Stronie produkowany jest na indywidualne zamówienie. Zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

X. Ochrona Danych Osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Kupujących jest Robert Gazda (IN Consulting). Dane przetwarzane są w celu realizacji zamówień, kontaktu i obsługi zgłoszeń.
  2. Dane osobowe są chronione zgodnie z przepisami RODO i nie są udostępniane podmiotom trzecim.
  3. Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 216/679, art.13 Administratorem Państwa danych osobowych jest Robert Gazda (IN Consulting) z siedzibą: Ostrowina (56-400), ul. Ostrowina 62E. Kontakt: sklep@roomli.pl Dane osobowe otrzymywane przy składaniu zamówienia przetwarzane są:
  • w celu umożliwienia realizacji współpracy, w tym dokonywania zakupów i płatności za towary,
  • w celach kontaktowych,
  • w celu realizacji zamówienia (m.in. dostawy towaru),
  • obsługi reklamacji i  kierowanych zgłoszeń,
  • w celu windykacji należności,
  • dla celów podatkowych i rachunkowych,
  • celem przechowywania danych, archiwizacji – co związane jest z obowiązkiem przepisów prawa.   
    Podanie danych jest przez Państwa dobrowolne i możecie Państwo mieć wgląd do swoich danych osobowych. Macie Państwo prawo żądania ich poprawy bądź usunięcia. Ponadto wniesienia sprzeciwu odnośnie ich przetwarzania oraz wniesienia skargi gdy ich przetwarzanie zostanie uznane za naruszające przepisy prawa. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wyrażenia sprzeciwu (z wyjątkiem realizacji zadań wynikających z przepisów prawa). Dane osobowe są należycie chronione i nie są udostępniane osobom trzecim.  Nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, ani do innych organizacji międzynarodowych.

XI. Zmiany Regulaminu

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie z ważnych przyczyn, takich jak zmiany w prawie lub ofercie sklepu.
  2. Kupujący zostaną poinformowani o zmianach z wyprzedzeniem 14 dni.

XII. Postanowienia Końcowe

  1. Regulamin podlega prawu polskiemu.
  2. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sądy właściwe dla siedziby Sprzedawcy, z wyjątkiem sporów z Konsumentami, które podlegają przepisom o właściwości sądów.
Ładowanie...